- AUTOREVIEW20166
- ADAC03/2017N/A
Test
Bezpieczeństwo
- Hamowanie na suchej nawierzchni
- 7.8 / 10
- Hamowanie na mokrej nawierzchni
- 7.4 / 10
- Przyczepność na mokrej nawierzchni
- 7.4 / 10
- Akwaplaning
- 8.6 / 10
Oszczędność
- Żywotność
- 7.3 / 10
- Oszczędność paliwa
- 6.6 / 10
Komfort
- Absorbowanie wstrząsów
- 8 / 10
- Przyczepność
- 8.6 / 10
- Hałas toczenia
- 7 / 10
Właściwości
- Marka
- Hankook
- Model
- Dynapro HP2 RA33 OWL
- Homologowana
- N/A
- Rodzaj pojazdu
- 4x4
- Styl jazdy
- UHP
- Sezon
- Na lato
- Kolcowane
- nie
- Do kolcowania
- nie
- 3PMSF
- nie
- Runflat
- nie
- Ekologiczne
- nie
- Asymetryczne
- nie
- Kierunkowe
- nie
- Z rantem ochronnym
- nie
- Seal
- nie
Opis produktu
- Opona drogowa do kompaktowych aut 4x4 oraz sportowych SUV-ów.
- Wyższe bezpieczeństwo na mokrej i suchej nawierzchni.
- Precyzyjne i stabilne prowadzenie.
Opona drogowa 4x4 do szerokiej gamy SUV-ów, Hankook Dynapro HP2 RA33 to większa przyczepność na mokrej drodze oraz kontrola kierowania w porównaniu z poprzednim modelem.
Bezpieczeństwo. Przyczepność na mokrej nawierzchni gwarantują wzdłużne lamele klocków na bokach opony oraz zastosowana mieszanka gumowa. Droga hamowania została skrócona o 4% w porównaniu z modelem Dynapro HP dzięki wyjątkowo szerokiemu bieżnikowi pozwalającemu równomiernie rozłożyć nacisk na podłoże. Ochronę przed poślizgiem hydrodynamicznym zapewnia skuteczny system odprowadzania wody w postaci rowków obwodowych oraz rowków poprzecznych.
Prowadzenie. Precyzja prowadzenia oraz stabilność nawet przy wysokiej prędkości gwarantuje solidne żebro centralne. Z kolei zachodzące na boki lamele na strefie barkowej zapewniają bardziej komfortową jazdę dzięki obniżeniu poziomu hałasu Zastosowanie mieszanki gumowej z krzemionką przyczynia się do zmniejszenia oporu toczenia, co przekłada się na niższe zużycie paliwa.
Co to jest rezulteo SCORE?
Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.