AUTO BILD10/2017N/A
ADAC09/2017N/A
ADAC10/2018N/A
AUTOCENTRE03/2018N/A
AUTO BILD09/2018N/A
ADAC10/2019N/A
AUTO BILD09/2019N/A
ADAC09/2020N/A
AUTO BILD09/2020N/A
ADAC09/2021N/A
TYREREVIEWS10/2022N/A
AUTO BILD TUNING11/2022N/A
ADAC09/2023N/A



Opony Kleber Krisalp HP3
215/65 R16 102H- 71B
- 71B




Test
Bezpieczeństwo
- Hamowanie na suchej nawierzchni
- 7.9 / 10
- Hamowanie na mokrej nawierzchni
- 7.8 / 10
- Przyczepność na mokrej nawierzchni
- 6.8 / 10
- Akwaplaning
- 8.6 / 10
Oszczędność
- Żywotność
- 6.9 / 10
- Oszczędność paliwa
- 5.7 / 10
Komfort
- Absorbowanie wstrząsów
- 8.1 / 10
- Przyczepność
- 8.5 / 10
- Hałas toczenia
- 9.5 / 10
Śnieg
- Hamowanie na śniegu
- 9.7 / 10
- Przyspieszanie na śniegu
- 9.3 / 10
Lód
- Hamowanie na lodzie
- 7.9 / 10
- Przyspieszanie na lodzie
- 3.7 / 10
Właściwości
- Marka
- Kleber
- Model
- Krisalp HP3
- Homologowana
- N/A
- Rodzaj pojazdu
- Samochód osobowy
- Styl jazdy
- Sportowy
- Sezon
- Na zimę
- Kolcowane
- nie
- Do kolcowania
- nie
- 3PMSF
- tak
- Runflat
- nie
- Ekologiczne
- nie
- Asymetryczne
- nie
- Kierunkowe
- tak
- Z rantem ochronnym
- tak
- Seal
- nie
Opis produktu
- Opona zimowa do szerokiej gamy samochodów, oferująca wysoki poziom bezpieczeństwa.
- Zoptymalizowana przyczepność na mokrej, ośnieżonej lub oblodzonej nawierzchni.
- Dobra trakcja na śniegu.
Bezpieczeństwo. Krótsza droga hamowania na oblodzonej nawierzchni to efekt zastosowania mieszanki gumowej na bazie bardziej elastycznego elastomeru oraz prostych i zygzakowatych lameli. Zoptymalizowana przyczepność na mokrej nawierzchni oznaczona indeksem „B” na etykiecie. Skuteczne odprowadzanie wody oraz stopionego śniegu za pośrednictwem rowków w kształcie litery V bieżnika kierunkowego.
Warunki zimowe. Liczne trójwymiarowe lamele i ostre krawędzie rowków sprzyjają zachowaniu właściwości trakcyjnych na śniegu.
Co to jest rezulteo SCORE?
Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.