- POWER CAR01/2006N/A
- SPORT AUTO03/2006N/A
- AUTO BILD SPORTSCARS20064
- AUTO MOTOR UND SPORT20067
- ADAC03/2007N/A
- AUTOEXPRESS11/2007N/A
- AUTO BILD200711
- EVO2007110
- AUTO BILD SPORTSCARS20074
- AFTONBLADET04/2008N/A
- AUTO BILD TUNING20081
- AUTO BILD200811
- TEKNIKENS VARLD200817
- AUTO ZEITUNG20085
- TEKNIIKAN MAAILMA20085
- AUTOREVIEW20086
- AUTO MOTOR UND SPORT20087
- AUTOEXPRESS20091086
- AUTO BILD ALLRAD20094
- AUTO ZEITUNG20099
- EVO06/2010N/A
- VI BILAGARE20104
- AUTOCENTRE201213
- AUTO BILD ALLRAD20124
Test
Bezpieczeństwo
- Hamowanie na suchej nawierzchni
- 8 / 10
- Hamowanie na mokrej nawierzchni
- 8.8 / 10
- Przyczepność na mokrej nawierzchni
- 7.4 / 10
- Akwaplaning
- 6.4 / 10
Oszczędność
- Żywotność
- 7.4 / 10
- Oszczędność paliwa
- 5.5 / 10
Komfort
- Absorbowanie wstrząsów
- 7.6 / 10
- Przyczepność
- 8.4 / 10
- Hałas toczenia
- 5.7 / 10
Właściwości
- Marka
- Kumho
- Model
- Ecsta SPT KU31 XRP
- Homologowana
- N/A
- Rodzaj pojazdu
- Samochód osobowy
- Styl jazdy
- Sportowy
- Sezon
- Na lato
- Kolcowane
- nie
- Do kolcowania
- nie
- 3PMSF
- nie
- Runflat
- tak
- Ekologiczne
- nie
- Asymetryczne
- nie
- Kierunkowe
- tak
- Z rantem ochronnym
- nie
- Seal
- nie
Opis produktu
- Opona letnia do samochodów sportowych.
- Przyczepność na mokrej nawierzchni.
- Komfort jazdy.
Opony letnie dla samochodów sportowych, Kumho Ecsta STP KU31, zostały bezpośrednio zainspirowane samochodami wyścigowymi.
Prowadzenie. Stabilność przy wysokiej prędkości dzięki jednokierunkowemu bieżnikowi.
Bezpieczeństwo. Mniejsze ryzyko aquaplaningu dzięki rowkom bocznym. Przyczepność na mokrej nawierzchni dzięki wyżłobieniom w rowkach obwodowych. Rant ochronny na felgę.
Komfort. Niski poziom hałasu.
Co to jest rezulteo SCORE?
Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.