- ZA RULEM11/2008N/A
- AUTO BILD11/2014N/A
- AUTO ZEITUNG11/2014N/A
Opony Kumho I'ZEN RV KC15 XRP
- Opona zimowa dla samochodów SUV.
- Skuteczne hamowanie na śniegu.
- Przyczepność na suchej nawierzchni.
Opony Kumho I'ZEN RV KC15 XRP
- Opona zimowa dla samochodów SUV.
- Skuteczne hamowanie na śniegu.
- Przyczepność na suchej nawierzchni.
- Opona zimowa dla samochodów SUV.
- Skuteczne hamowanie na śniegu.
- Przyczepność na suchej nawierzchni.
Popularne rozmiary opon
Wybierz rozmiar
Test
Bezpieczeństwo
- Hamowanie na suchej nawierzchni
- 7 / 10
- Hamowanie na mokrej nawierzchni
- 4 / 10
- Przyczepność na mokrej nawierzchni
- 7.3 / 10
- Akwaplaning
- 6.8 / 10
Oszczędność
- Żywotność
- Brak oceny
- Oszczędność paliwa
- 5.5 / 10
Komfort
- Absorbowanie wstrząsów
- 8.1 / 10
- Przyczepność
- 8 / 10
- Hałas toczenia
- 6.6 / 10
Śnieg
- Hamowanie na śniegu
- 6.2 / 10
- Przyspieszanie na śniegu
- 5.7 / 10
Lód
- Hamowanie na lodzie
- 4.3 / 10
- Przyspieszanie na lodzie
- 1 / 10
Właściwości
- Marka
- Kumho
- Model
- I'ZEN RV KC15 XRP
- Homologowana
- N/A
- Rodzaj pojazdu
- 4x4
- Styl jazdy
- UHP
- Sezon
- Na zimę
- Kolcowane
- nie
- Do kolcowania
- nie
- 3PMSF
- tak
- Runflat
- tak
- Ekologiczne
- nie
- Asymetryczne
- tak
- Kierunkowe
- nie
- Z rantem ochronnym
- nie
- Seal
- nie
Opis produktu
Opona zimowa z asymetrycznym bieżnikiem dla nowych SUV-ów, Kumho I'ZEN RV KC15, zapewnia przyjemność z jazdy oraz bezpieczeństwo na pokrytej śniegiem drodze.
Bezpieczeństwo. Mniejsze ryzyko aquaplaningu dzięki czterem podłużnym rowkom.
Śnieg. Krótsza droga hamowania dzięki dużemu zagęszczeniu lameli.
Prowadzenie. Asymetryczny, agresywny bieżnik. Dobra przyczepność na suchej nawierzchni.
Co to jest rezulteo SCORE?
Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.