- AUTO MOTOR UND SPORT07/2008N/A
- AUTO ZEITUNG201013
- AUTO ZEITUNG07/2011N/A
- AUTO MOTOR UND SPORT201110
- AUTOCENTRE201214
- AUTO BILD ALLRAD04/2013N/A
- AUTOREVIEW20137
Test
Bezpieczeństwo
- Hamowanie na suchej nawierzchni
- 8.6 / 10
- Hamowanie na mokrej nawierzchni
- 6.9 / 10
- Przyczepność na mokrej nawierzchni
- 8.5 / 10
- Akwaplaning
- 9.9 / 10
Oszczędność
- Żywotność
- Brak oceny
- Oszczędność paliwa
- 6.2 / 10
Komfort
- Absorbowanie wstrząsów
- 8.9 / 10
- Przyczepność
- 9.7 / 10
- Hałas toczenia
- 6.9 / 10
Właściwości
- Marka
- Michelin
- Model
- Latitude Sport N0
- Homologowana
- PORSCHE
- Rodzaj pojazdu
- 4x4
- Styl jazdy
- Sportowy
- Sezon
- Na lato
- Kolcowane
- nie
- Do kolcowania
- nie
- 3PMSF
- nie
- Runflat
- nie
- Ekologiczne
- tak
- Asymetryczne
- tak
- Kierunkowe
- nie
- Z rantem ochronnym
- nie
- Seal
- nie
Opis produktu
- Opona letnia do SUV-ów o wysokich osiągach.
- Opona referencyjna dla Porsche Cayenne.
- Homologowana również do Q7, VW Touareg.
Opona Michelin Latitude Sport homologowana do samochodów 4x4 o największych mocach silnika to opona referencyjna dla Porsche Cayenne.
Sportowy charakter. W oponach Michelin Latitude Sport stosowana jest ta sama rzeźba bieżnika i materiały co w oponach Michelin Pilot Sport 2, w które wyposażane są samochody wyścigowe. Opony te są kompatybilne z nadzwyczajnymi osiągami tego typu pojazdów:
- Przyspieszenie umożliwiające pojazdowi o masie 2,5 t rozpędzanie się od 0 do 100 km/h w niespełna 5 s;
- Prędkość mogąca osiągnąć na torze 300 km/h;
- Moc od 300 do ponad 500 KM.
Bezpieczeństwo. Opona Michelin Latitude Sport jest większa, cięższa i zdolna do przenoszenia większych obciążeń niż opony stosowane w najszybszych nawet samochodach osobowych, a jednocześnie jest doskonale przystosowana do dużych prędkości.
Co to jest rezulteo SCORE?
Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.