- L'ARGUS03/2008N/A
- AUTO ZEITUNG200810
- AUTO BILD ALLRAD20084
- AUTO ZEITUNG20099
- ADAC03/2017N/A
Test
Bezpieczeństwo
- Hamowanie na suchej nawierzchni
- 4.3 / 10
- Hamowanie na mokrej nawierzchni
- 6 / 10
- Przyczepność na mokrej nawierzchni
- 6.4 / 10
- Akwaplaning
- 6.9 / 10
Oszczędność
- Żywotność
- 10 / 10
- Oszczędność paliwa
- 6.8 / 10
Komfort
- Absorbowanie wstrząsów
- 8.9 / 10
- Przyczepność
- 8.4 / 10
- Hałas toczenia
- 7 / 10
Właściwości
- Marka
- Michelin
- Model
- Latitude Tour HP LEX
- Homologowana
- N/A
- Rodzaj pojazdu
- 4x4
- Styl jazdy
- UHP
- Sezon
- Na lato
- Kolcowane
- nie
- Do kolcowania
- nie
- 3PMSF
- nie
- Runflat
- nie
- Ekologiczne
- tak
- Asymetryczne
- nie
- Kierunkowe
- nie
- Z rantem ochronnym
- nie
- Seal
- nie
Opis produktu
- Opona letnia do SUV-ów o wysokich osiągach.
- Zrównoważone parametry.
- Trwałość i komfort.
Nowa opona Michelin Latitude Tour HP to produkt zapewniający komfort, trwałość i oszczędność paliwa, spełniający oczekiwania posiadaczy samochodów 4x4.
Komfort. Michelin gwarantuje zarówno poziom wibracji, jak i hałasu niższy o 5% w porównaniu z oponą Michelin Energy MXV4+**.
Trwałość. Opona Michelin Latitude Tour HP może być użytkowana do 25% dłużej niż jej wiodące konkurentki*.
Ekonomiczność. Obniżając opory toczenia o 8%, opona Michelin Latitude Tour HP pozwala zaoszczędzić 0,1 litra paliwa na 100 km**.
Bezpieczeństwo. Jeszcze lepsze trzymanie się drogi na nawierzchni mokrej**.
* Średnio w porównaniu z analogicznymi produktami najważniejszych konkurentów, testy TÜV SÜD Automotive 2006 i 2007 przeprowadzone na oponach o rozmiarach 235/65 R 17 H i 215/65 R 16 H.
** W porównaniu z Michelin Energy MXV4+, która była fabrycznie montowana w BMW X5 od chwili jego wejścia na rynek w roku 2000.
Co to jest rezulteo SCORE?
Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.