- TÜV SÜD06/2016N/A
- AUTOREVIEW20177
- AUTO BILD SPORTSCARS04/2018N/A
- SPORT AUTO04/2018N/A
- SPORT AUTO04/2019N/A
- SPORT AUTO04/2020N/A
- AUTO BILD04/2021N/A
- SPORT AUTO04/2021N/A
- TYREREVIEWS05/2021N/A
- TYREREVIEWS02/2022N/A
- SPORT AUTO04/2023N/A
Opony Michelin Pilot Sport 4 S DT
- Opona sportowa przeznaczona do samochodów o dużej mocy silnika.
- Bardzo precyzyjne prowadzenie i szybka reakcja na ruchy kierownicą.
- Skuteczne hamowanie na suchej i mokrej nawierzchni.
Opony Michelin Pilot Sport 4 S DT
- Opona sportowa przeznaczona do samochodów o dużej mocy silnika.
- Bardzo precyzyjne prowadzenie i szybka reakcja na ruchy kierownicą.
- Skuteczne hamowanie na suchej i mokrej nawierzchni.
- Opona sportowa przeznaczona do samochodów o dużej mocy silnika.
- Bardzo precyzyjne prowadzenie i szybka reakcja na ruchy kierownicą.
- Skuteczne hamowanie na suchej i mokrej nawierzchni.
Popularne rozmiary opon
Wybierz rozmiar
Test
Bezpieczeństwo
- Hamowanie na suchej nawierzchni
- 9.7 / 10
- Hamowanie na mokrej nawierzchni
- 9.9 / 10
- Przyczepność na mokrej nawierzchni
- 7 / 10
- Akwaplaning
- 8.4 / 10
Oszczędność
- Żywotność
- Brak oceny
- Oszczędność paliwa
- 6 / 10
Komfort
- Absorbowanie wstrząsów
- 8.5 / 10
- Przyczepność
- 9.4 / 10
- Hałas toczenia
- 6.6 / 10
Właściwości
- Marka
- Michelin
- Model
- Pilot Sport 4 S DT
- Homologowana
- N/A
- Rodzaj pojazdu
- Samochód osobowy
- Styl jazdy
- Sportowy
- Sezon
- Na lato
- Kolcowane
- nie
- Do kolcowania
- nie
- 3PMSF
- nie
- Runflat
- nie
- Ekologiczne
- nie
- Asymetryczne
- tak
- Kierunkowe
- nie
- Z rantem ochronnym
- tak
- Seal
- nie
Opis produktu
Michelin Pilot Sport 4 to opona dla kierowców aut sportowych poszukujących przede wszystkim przyjemności z jazdy. Model ten oferuje optymalne osiągi.
Sportowy charakter. W oponie zastosowano technologię Michelin „Dynamic Response”, polegającą na zastosowaniu aramidowego i nylonowego opasania, które gwarantuje szybką odpowiedź na najmniejsze ruchy kierownicą. Zapewnia też przyczepność i wysoką precyzję kierowania, co przekłada się na dobre wyniki na torze.
Bezpieczeństwo. Do produkcji opony zastosowano rewolucyjną mieszankę gumową z elastomerami hybrydowymi w zewnętrznej części opony, co zapewnia lepszą przyczepność na suchej nawierzchni. Przyczepność na mokrej nawierzchni jest z kolei zagwarantowana w wewnętrznej części przez krzemionkę i inne specjalne składniki tej mieszanki Wszystkie te czynniki przekładają się również na skuteczne hamowanie.
Trwałość. Oponę charakteryzują wyższe przebiegi w stosunku do innych opon z tej samej kategorii. Posiada ona specjalny rant ochronny felgi.
- Pilot Sport 4 S
- Pilot Sport 4 S Acoustic
- Pilot Sport 4 S DT1
- Pilot Sport 4 S FRV
- Pilot Sport 4 S LAM
- Pilot Sport 4 S ZP
- ASTON MARTIN (Pilot Sport 4 S AML)
- AUDI (Pilot Sport 4 S AO)
- BMW (Pilot Sport 4 S *)
- BMW (Pilot Sport 4 S * Selfseal)
- BMW (Pilot Sport 4 S I*)
- FERRARI (Pilot Sport 4 S K1)
- FERRARI (Pilot Sport 4 S K1 Acoustic)
- FERRARI (Pilot Sport 4 S K2)
- GMC (Pilot Sport 4 S TPC)
- GMC (Pilot Sport 4 S TPC Acoustic)
- GMC (Pilot Sport 4 S TPC ZP)
- HYUNDAI (Pilot Sport 4 S GOE)
- HYUNDAI (Pilot Sport 4 S GOE Acoustic)
- HYUNDAI (Pilot Sport 4 S HN)
- LUCID MOTORS (Pilot Sport 4 S LM1 Acoustic)
- MERCEDES (Pilot Sport 4 S MO)
- MERCEDES (Pilot Sport 4 S MO1)
- MERCEDES (Pilot Sport 4 S MO1 Acoustic)
- MERCEDES (Pilot Sport 4 S MO1A)
- MERCEDES (Pilot Sport 4 S MO1B FRV)
- PORSCHE (Pilot Sport 4 S N0)
- PORSCHE (Pilot Sport 4 S NA0)
- PORSCHE (Pilot Sport 4 S NA0 Connect)
- PORSCHE (Pilot Sport 4 S ND0)
- PORSCHE (Pilot Sport 4 S ND0 Acoustic)
- PORSCHE (Pilot Sport 4 S NF0)
- TESLA (Pilot Sport 4 S T0)
- TESLA (Pilot Sport 4 S T0 Acoustic)
- TESLA (Pilot Sport 4 S T1 Acoustic)
- TESLA (Pilot Sport 4 S T2 Acoustic)
Co to jest rezulteo SCORE?
Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.