Właściwości
- Marka
- Michelin
- Model
- Pilot Sport Cup + N1
- Homologowana
- PORSCHE
- Rodzaj pojazdu
- Samochód osobowy
- Styl jazdy
- Sportowy
- Sezon
- Na lato
- Kolcowane
- nie
- Do kolcowania
- nie
- 3PMSF
- nie
- Runflat
- nie
- Ekologiczne
- nie
- Asymetryczne
- tak
- Kierunkowe
- nie
- Z rantem ochronnym
- nie
- Seal
- nie
Opis produktu
- Opona letnia do samochodów sportowych.
- Parametry godne torów wyścigowych.
- Łatwość prowadzenia na drodze.
Opona Michelin Pilot Sport Cup + to bezspornie opona referencyjna na torze wyścigowym, a ponadto łatwa w prowadzeniu na drodze.
Następczyni opony Michelin Pilot Sport Cup, opona Pilot Sport Cup + to absolutna liderka w wyścigach torowych na suchej nawierzchni. Posiada homologację Porsche do modeli 911 turbo (997) i GT3 (997).
Prędkość. W porównaniu z wiodącymi konkurentkami opona Michelin Pilot Sport Cup + jest najszybsza*.
Bezpieczeństwo. Dobre trzymanie się drogi dzięki zastosowaniu profilu asymetrycznego (strona wewnętrzna przystosowana do nawierzchni mokrej) i mieszanki Full Silice.
Właściwości jezdne. Uznana za „łatwą w prowadzeniu” na drodze przez niemiecki magazyn Sport Auto**.
* Średnio, test przeprowadzony na suchej nawierzchni przez angielski magazyn Power Car w lutym 2006 i niemiecki magazyn Sport Auto w czerwcu 2007, na oponach o rozmiarach 225/40 R 18.
** Test przeprowadzony w kwietniu 2006 na samochodzie Porsche GT3 wyposażonym w opony 19’’.
Co to jest rezulteo SCORE?
Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.