- SPORT AUTO05/2015N/A
- WHICHCAR01/2017N/A
- AUTO BILD SPORTSCARS06/2017N/A
- SPORT AUTO04/2020N/A
Opony Michelin Pilot Sport Cup 2 N0 TV
- Semi-slicki w pełni obsługiwane za pomocą aplikacji, przeznaczone głównie do użytku torowego (80%) i – w mniejszym stopniu – drogowego (20%).
- Skrócenie czasu okrążenia o 7,29 sekundy.
- Precyzyjna kontrola i nadzwyczajna stabilność przy dużych prędkościach, na zakrętach i podczas hamowania.
Opony Michelin Pilot Sport Cup 2 N0 TV
- Semi-slicki w pełni obsługiwane za pomocą aplikacji, przeznaczone głównie do użytku torowego (80%) i – w mniejszym stopniu – drogowego (20%).
- Skrócenie czasu okrążenia o 7,29 sekundy.
- Precyzyjna kontrola i nadzwyczajna stabilność przy dużych prędkościach, na zakrętach i podczas hamowania.
- Semi-slicki w pełni obsługiwane za pomocą aplikacji, przeznaczone głównie do użytku torowego (80%) i – w mniejszym stopniu – drogowego (20%).
- Skrócenie czasu okrążenia o 7,29 sekundy.
- Precyzyjna kontrola i nadzwyczajna stabilność przy dużych prędkościach, na zakrętach i podczas hamowania.
Popularne rozmiary opon
Wybierz rozmiar
Test
Bezpieczeństwo
- Hamowanie na suchej nawierzchni
- 8.9 / 10
- Hamowanie na mokrej nawierzchni
- 5.9 / 10
- Przyczepność na mokrej nawierzchni
- 6.5 / 10
- Akwaplaning
- 8.5 / 10
Oszczędność
- Żywotność
- Brak oceny
- Oszczędność paliwa
- 5.1 / 10
Komfort
- Absorbowanie wstrząsów
- Brak oceny
- Przyczepność
- 9.9 / 10
- Hałas toczenia
- 6.6 / 10
Właściwości
- Marka
- Michelin
- Model
- Pilot Sport Cup 2 N0 TV
- Homologowana
- PORSCHE
- Rodzaj pojazdu
- Samochód osobowy
- Styl jazdy
- Sportowy
- Sezon
- Na lato
- Kolcowane
- nie
- Do kolcowania
- nie
- 3PMSF
- nie
- Runflat
- nie
- Ekologiczne
- nie
- Asymetryczne
- tak
- Kierunkowe
- nie
- Z rantem ochronnym
- nie
- Seal
- nie
Opis produktu
Pilot Sport Cup 2 Connect to semi-slicki wyposażone w najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne Michelin, które pozwolą amatorom sportów motorowych poprawić wyniki czasowe na torze.
Dynamika. Opony w 80% torowe w 20% drogowe zapewniają znakomitą stabilność na zakrętach przy dużej prędkości dzięki zastosowaniu kilku warstw wykonanych z poliestru, stali i poliamidu. Lekkie ale wytrzymałe opasanie w technologii Dynamic Response podnosi precyzję prowadzenia.
Kontrola. Asymetryczny bieżnik w technologii Bi Compound – polegającej na zastosowaniu bardziej podatnych elastomerów w zewnętrznej części opony – zapewnia lepszą przyczepność na ostrych zakrętach. Z kolei sztywniejsza część wewnętrzna gwarantuje niezwykle szybką reakcję na manewry kierownicą.
Wydajność na torze. Zastosowanie technologii Michelin Tract Connect wraz z modułem rekomendującym optymalną wartość ciśnienia pozwala skrócić czas okrążenia o 7,40 sekundy już po 15 okrążeniach.
- Pilot Sport Cup 2
- Pilot Sport Cup 2 CONNECT
- Pilot Sport Cup 2 ND1
- Pilot Sport Cup 2 ZP
- Pilot Sport Cup 2 ZP Connect
- AUDI (Pilot Sport Cup 2 AO)
- AUDI (Pilot Sport Cup 2 RO1)
- BMW (Pilot Sport Cup 2 *)
- BMW (Pilot Sport Cup 2 * Connect)
- BMW (Pilot Sport Cup 2 * Connect DT)
- BMW (Pilot Sport Cup 2 * Connect DT1)
- BMW (Pilot Sport Cup 2 * DT)
- BMW (Pilot Sport Cup 2 * DT1)
- BUGATTI (Pilot Sport Cup 2 BG2)
- FERRARI (Pilot Sport Cup 2 K1)
- FERRARI (Pilot Sport Cup 2 K1 Acoustic)
- FERRARI (Pilot Sport Cup 2 K2)
- GMC (Pilot Sport Cup 2 TPC ZP)
- GMC (Pilot Sport Cup 2 TPC ZP DT)
- HONDA (Pilot Sport Cup 2 H0 Connect)
- JAGUAR (Pilot Sport Cup 2 J)
- LOTUS (Pilot Sport Cup 2 LTS Connect)
- MERCEDES (Pilot Sport Cup 2 MO)
- MERCEDES (Pilot Sport Cup 2 MO1)
- MERCEDES (Pilot Sport Cup 2 MO1 TV)
- PORSCHE (Pilot Sport Cup 2 N0)
- PORSCHE (Pilot Sport Cup 2 N0 Connect)
- PORSCHE (Pilot Sport Cup 2 N1)
- PORSCHE (Pilot Sport Cup 2 N2)
- PORSCHE (Pilot Sport Cup 2 ND0)
Co to jest rezulteo SCORE?
Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.