- AFTONBLADET10/2005N/A
- ZA RULEM10/2005N/A
- TEKNIIKAN MAAILMA200516
- AFTONBLADET10/2006N/A
- ZA RULEM10/2006N/A
- TEKNIIKAN MAAILMA200616
- ZA RULEM09/2007N/A
- TEKNIIKAN MAAILMA200716
- AUTOREVIEW200719
- TEKNIKENS VARLD200722
- AUTOCENTRE200741
- TEKNIKENS VARLD200922
- TEKNIKENS VARLD201120
Test
Bezpieczeństwo
- Hamowanie na suchej nawierzchni
- 6.9 / 10
- Hamowanie na mokrej nawierzchni
- 2 / 10
- Przyczepność na mokrej nawierzchni
- 6.7 / 10
- Akwaplaning
- 7.8 / 10
Oszczędność
- Żywotność
- Brak oceny
- Oszczędność paliwa
- 6.6 / 10
Komfort
- Absorbowanie wstrząsów
- 7.8 / 10
- Przyczepność
- 7 / 10
- Hałas toczenia
- 6.6 / 10
Śnieg
- Hamowanie na śniegu
- 8.5 / 10
- Przyspieszanie na śniegu
- 8.3 / 10
Lód
- Hamowanie na lodzie
- 8.3 / 10
- Przyspieszanie na lodzie
- 6.5 / 10
Właściwości
- Marka
- Michelin
- Model
- X-Ice
- Homologowana
- N/A
- Rodzaj pojazdu
- Samochód osobowy
- Styl jazdy
- UHP
- Sezon
- Nordyckie
- Kolcowane
- nie
- Do kolcowania
- nie
- 3PMSF
- tak
- Runflat
- nie
- Ekologiczne
- nie
- Asymetryczne
- nie
- Kierunkowe
- tak
- Z rantem ochronnym
- nie
- Seal
- nie
Opis produktu
- Opona zimowa bez kolców.
- Bezpieczeństwo i komfort prowadzenia na lodzie.
- Skuteczność hamowania.
Opona Michelin X-Ice to opona bez kolców przeznaczona do użytkowania w krajach nordyckich, zapewnia bezpieczeństwo i komfort prowadzenia na lodzie.
Bezpieczeństwo. Opona Michelin X-Ice zapewnia skuteczniejsze hamowanie na lodzie niż jej wiodące konkurentki. W porównaniu z nimi w próbie hamowania na lodzie z 50 km/h uzyskuje drogę hamowania średnio o 7,3 m krótszą!*
* Test przeprowadzony i opublikowany w roku 2005 przez niezależne ośrodki badawcze (Test World) na oponach o rozmiarze 195/65R15.
Co to jest rezulteo SCORE?
Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.