- AUTO MOTOR UND SPORT07/2017N/A
- EVO09/2017N/A
- AUTO BILD SPORTSCARS20174
- ZA RULEM201740
- AUTOREVIEW20177
- ACE02/2018N/A
- TEKNIKENS VARLD03/2021N/A
- AUTO BILD04/2021N/A
- TYREREVIEWS05/2021N/A
Test
Bezpieczeństwo
- Hamowanie na suchej nawierzchni
- 8.6 / 10
- Hamowanie na mokrej nawierzchni
- 9 / 10
- Przyczepność na mokrej nawierzchni
- 9.5 / 10
- Akwaplaning
- 7.9 / 10
Oszczędność
- Żywotność
- Brak oceny
- Oszczędność paliwa
- 6.5 / 10
Komfort
- Absorbowanie wstrząsów
- 8 / 10
- Przyczepność
- 8.9 / 10
- Hałas toczenia
- 9.3 / 10
Właściwości
- Marka
- Pirelli
- Model
- P-Zero LTS Seal Inside Elect
- Homologowana
- LOTUS
- Rodzaj pojazdu
- Samochód osobowy
- Styl jazdy
- Sportowy
- Sezon
- Na lato
- Kolcowane
- nie
- Do kolcowania
- nie
- 3PMSF
- nie
- Runflat
- nie
- Ekologiczne
- nie
- Asymetryczne
- tak
- Kierunkowe
- nie
- Z rantem ochronnym
- tak
- Seal
- tak
Opis produktu
- Opony dedykowane do wydajnych aut elektrycznych i hybrydowych.
- Komfort akustyczny.
- Niski opór toczenia.
Stworzone z myślą o wydajnych autach hybrydowych i elektrycznych Pirelli P Zero Elect odznaczają się cichą pracą, niskim oporem toczenia i znakomitą przyczepnością.
Komfort akustyczny. Bieżnik opon P Zero Elect zaprojektowano tak, aby do minimum ograniczyć hałas toczenia, który jest szczególnie słyszalny na tle cichej pracy silnika elektrycznego. Jednym z istotniejszych elementów odpowiadających za wysoki komfort jazdy jest pianka wykonana w technologii Pirelli Noise Cancelling System (PNCS), która skutecznie tłumi hałasy.
Opór toczenia. Inżynierom z Pirelli udało się też skutecznie zredukować opór toczenia, co przekłada się na większy zasięg auta na jednym ładowaniu.
Właściwości użytkowe. Bieżnik zapewnia natychmiastową przyczepność, co jest szczególnie ważne w przypadku aut elektrycznych, których silniki w mgnieniu oka rozwijają maksymalny moment obrotowy nawet na najniższych biegach. Wewnętrzna część asymetrycznego bieżnika gwarantuje lepsze osiągi na suchej nawierzchni. Mieszanka gumowa z dodatkiem krzemionki i specjalnie zaprojektowany wzór w środkowej strefie bieżnika poprawiają przyczepność na mokrej drodze.
Co to jest rezulteo SCORE?
Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.