- POWER CAR02/2006N/A
- SPORT AUTO05/2007N/A
- POWER CAR02/2008N/A
- SPORT AUTO04/2008N/A
- AUTOEXPRESS08/2008N/A
- AUTO ZEITUNG20085
- AUTOREVIEW20086
- GUTE FAHRT03/2009N/A
- SPORT AUTO04/2009N/A
- AUTO BILD SPORTSCARS20094
- AUTO ZEITUNG20098
- AUTO BILD SPORTSCARS04/2010N/A
- SPORT AUTO05/2010N/A
- TÜV SÜD12/2010N/A
- AUTOEXPRESS20101131
- AUTO ZEITUNG201026
- AUTO BILD SPORTSCARS04/2011N/A
- SPORT AUTO04/2011N/A
- AUTO ZEITUNG20115
- AUTOREVIEW20116
- AUTO MOTOR UND SPORT20117
- EVO11/2012N/A
- SPORT AUTO04/2012N/A
- L'ARGUS09/2012N/A
- AUTO MOTOR UND SPORT20127
- SPORT AUTO04/2013N/A
- AUTOEXPRESS09/2013N/A
- SPORT AUTO05/2014N/A
- TEKNIKENS VARLD03/2015N/A
- SPORT AUTO04/2015N/A
- SPORT AUTO05/2015N/A
- EVO08/2015N/A
- AUTOREVIEW20155
- AUTO ZEITUNG02/2016N/A
- ADAC03/2016N/A
- TEKNIIKAN MAAILMA04/2016N/A
- AUTOEXPRESS07/2016N/A
Test
Bezpieczeństwo
- Hamowanie na suchej nawierzchni
- 8.9 / 10
- Hamowanie na mokrej nawierzchni
- 9 / 10
- Przyczepność na mokrej nawierzchni
- 9.4 / 10
- Akwaplaning
- 8 / 10
Oszczędność
- Żywotność
- 7.1 / 10
- Oszczędność paliwa
- 5.3 / 10
Komfort
- Absorbowanie wstrząsów
- 6.3 / 10
- Przyczepność
- 9.1 / 10
- Hałas toczenia
- 6.8 / 10
Właściwości
- Marka
- Pirelli
- Model
- PZero Asimmetrico N0 PNCS
- Homologowana
- PORSCHE
- Rodzaj pojazdu
- Samochód osobowy
- Styl jazdy
- Sportowy
- Sezon
- Na lato
- Kolcowane
- nie
- Do kolcowania
- nie
- 3PMSF
- nie
- Runflat
- nie
- Ekologiczne
- nie
- Asymetryczne
- tak
- Kierunkowe
- nie
- Z rantem ochronnym
- nie
- Seal
- nie
Opis produktu
- Opona o ultrawysokich osiągach do samochodów sportowych.
- Lepsza chwytność dzięki zastosowaniu nowej mieszanki.
- Wysoka odporność na aquaplaning.
Nowa opona Pirelli PZero przeznaczona do samochodów o ultrawysokich osiągach, zapewnia jeszcze skuteczniejsze hamowanie i lepsze trzymanie się drogi.
Od dwudziestu lat opona Pirelli PZero jest oponą referencyjną w segmencie samochodów supersportowych. Jest montowana w najbardziej prestiżowych modelach (Ferrari 599 GTB, Maserati Quattroporte Sport GT, Audi Quattro R8, Mercedes klasy S AMG…).
Prowadzenie. Nowy asymetryczny profil opony zapewnia jej lepszą przyczepność i skuteczniejsze hamowanie zarówno na nawierzchni suchej, jak i mokrej; konstrukcja o sztywnych szerokich klockach gwarantuje doskonałe trzymanie się drogi przy ekstremalnie sportowej jeździe, zapewniając jednocześnie maksymalne poczucie bezpieczeństwa.
Bezpieczeństwo. Trzy szerokie rowki podłużne zapewniają bardzo wysoką odporność na aquaplaning, podczas gdy nacięcia lamelkowe w kształcie litery S dają doskonały komfort akustyczny.
Komfort. Zastosowanie nowej mieszanki na bazie nanoskładników zapewnia optymalną chwytność, gwarantuje wysoki komfort prowadzenia i doskonałą precyzję kierowania.
Co to jest rezulteo SCORE?
Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.