- AFTONBLADET10/2005N/A
- AFTONBLADET10/2006N/A
Test
Bezpieczeństwo
- Hamowanie na suchej nawierzchni
- Brak oceny
- Hamowanie na mokrej nawierzchni
- 4 / 10
- Przyczepność na mokrej nawierzchni
- Brak oceny
- Akwaplaning
- Brak oceny
Oszczędność
- Żywotność
- Brak oceny
- Oszczędność paliwa
- 4.3 / 10
Komfort
- Absorbowanie wstrząsów
- Brak oceny
- Przyczepność
- Brak oceny
- Hałas toczenia
- 6.6 / 10
Śnieg
- Hamowanie na śniegu
- 8.7 / 10
- Przyspieszanie na śniegu
- 8.3 / 10
Lód
- Hamowanie na lodzie
- 6.3 / 10
- Przyspieszanie na lodzie
- 5.6 / 10
Właściwości
- Marka
- Pirelli
- Model
- Winter Carving Run Flat
- Homologowana
- N/A
- Rodzaj pojazdu
- Samochód osobowy
- Styl jazdy
- UHP
- Sezon
- Nordyckie
- Kolcowane
- nie
- Do kolcowania
- tak
- 3PMSF
- tak
- Runflat
- tak
- Ekologiczne
- nie
- Asymetryczne
- nie
- Kierunkowe
- tak
- Z rantem ochronnym
- nie
- Seal
- nie
Opis produktu
- Opona zimowa z kolcami do samochodów osobowych.
- Nowy system kolcowania.
- Nie zawiera olejów aromatycznych.
Opona Pirelli Winter Carving to opona zimowa z kolcami do samochodów osobowych, przeznaczona do intensywnej eksploatacji zimą.
Właściwości motoryczne. Zaprojektowana w celu optymalizacji trakcji i hamowania w warunkach gołoledzi; bieżnik wyposażony w nowy system kolcowania, pozwalający chronić kolce i zapewniający większy komfort akustyczny.
Bezpieczeństwo. Koncepcja kierunkowa zapewniająca dobre boczne trzymanie się drogi; oznakowanie Snowflake, zgodne z obowiązującymi normami międzynarodowymi.
Środowisko. Bieżnik opony przystosowany do wymagań przyszłych norm ochrony środowiska dzięki zastosowaniu składnika aromatycznego bez oleju uzyskanego w technologii ACT.
Co to jest rezulteo SCORE?
Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.