1. Strona główna
  2. chevronMarki opon samochodowych
  3. chevronPirelli
  4. chevronWinter Sottozero Serie 3 MOE
Winter Sottozero Serie 3 MOE
Pirelli

Opony Pirelli Winter Sottozero Serie 3 MOE

Zimowe
  • Opona zimowa do samochodów o wysokich osiągach.
  • Optymalne osiągi w zimowych warunkach.
  • Motoryczność na śniegu
Winter Sottozero Serie 3 MOE
Pirelli

Opony Pirelli Winter Sottozero Serie 3 MOE

Zimowe
  • Opona zimowa do samochodów o wysokich osiągach.
  • Optymalne osiągi w zimowych warunkach.
  • Motoryczność na śniegu
Premium
70
rezulteoSCORE
70
rezulteoSCORE
Premium
  • Opona zimowa do samochodów o wysokich osiągach.
  • Optymalne osiągi w zimowych warunkach.
  • Motoryczność na śniegu
Czytaj więcej
Wpisz rozmiar opon
chevron

Wybierz rozmiar

Test

Bezpieczeństwo

Hamowanie na suchej nawierzchni
8.8 / 10
Hamowanie na mokrej nawierzchni
8 / 10
Przyczepność na mokrej nawierzchni
8.1 / 10
Akwaplaning
7.4 / 10

Oszczędność

Żywotność
5.3 / 10
Oszczędność paliwa
6.4 / 10

Komfort

Absorbowanie wstrząsów
7.7 / 10
Przyczepność
8.5 / 10
Hałas toczenia
6.6 / 10

Śnieg

Hamowanie na śniegu
7 / 10
Przyspieszanie na śniegu
6.3 / 10

Lód

Hamowanie na lodzie
8.2 / 10
Przyspieszanie na lodzie
4.5 / 10

Właściwości

Marka
Pirelli
Model
Winter Sottozero Serie 3 MOE
Homologowana
MERCEDES
Rodzaj pojazdu
Samochód osobowy
Styl jazdy
Sportowy
Sezon
Na zimę
Kolcowane
nie
Do kolcowania
nie
3PMSF
tak
Runflat
tak
Ekologiczne
nie
Asymetryczne
nie
Kierunkowe
tak
Z rantem ochronnym
tak
Seal
nie

Opis produktu

Opona zimowa przeznaczona do samochodów kompaktowych oraz wysokiej klasy, Pirelli Winter Sottozero 3 wykazuje wyraźnie wyższe osiągi w zakresie przyczepności oraz bezpieczeństwa.

Bezpieczeństwo. Hamowanie i zwrotność na suchej drodze, zoptymalizowana dzięki lamelom 3D zaprojektowanym dla utrzymania sztywności bieżnika. Gwarantowana przyczepność zimą dzięki zwiększonej powierzchni kontaktu z podłożem oraz innowacyjnej mieszance gumowej, dostosowanej do szerokiej gamy temperatur. Zoptymalizowane osiągi na mokrej drodze za sprawą szerokich rowków obwodowych, które szybko przebijają warstewkę wody.

Śnieg. Lepsza przyczepność na ośnieżonej drodze za sprawą licznych lameli. Lepszą trakcję na śniegu zapewnia bieżnik kierunkowy w kształcie podwójnej strzały, posiadający również liczne ostre krawędzie.

KrajeŹródłoDataNumer
  • DEADAC10/2013N/A
  • DEAUTO BILD ALLRAD11/2013N/A
  • DESPORT AUTO11/2013N/A
  • DEAUTO MOTOR UND SPORT09/2013N/A
  • DEAUTO BILD10/2014N/A
  • ITQUATTRORUOTE10/2014N/A
  • DESPORT AUTO11/2014N/A
  • DETÜV SÜD12/2014N/A
  • RUAUTOREVIEW201419
  • DEAUTO BILD201440
  • GBAUTOEXPRESS10/2015N/A
  • DESPORT AUTO11/2015N/A
  • FRL'ARGUS20154474
  • CZAUTOKLUB CR10/2016N/A
  • DEAUTO BILD SPORTSCARS11/2016N/A
  • DEAUTO BILD10/2017N/A
  • DEAUTO BILD ALLRAD11/2017N/A
  • DEAUTO BILD SPORTSCARS11/2017N/A
  • DESPORT AUTO11/2017N/A
  • DEACE05/2017N/A
  • GBAUTOEXPRESS20171491
  • DEAUTO MOTOR UND SPORT201720
  • CZAUTOKLUB CR04/2018N/A
  • DEAUTO ZEITUNG10/2019N/A
  • ITQUATTRORUOTE11/2019N/A
  • DEAUTO BILD09/2019N/A
  • DEAUTO MOTOR UND SPORT09/2019N/A
  • DEADAC09/2020N/A
  • DEAUTO BILD09/2020N/A
  • DEADAC09/2021N/A

Co to jest rezulteo SCORE?

Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.

Dowiedz się więcej