- ZA RULEM09/2010N/A
- TEKNIIKAN MAAILMA201017
- AUTOREVIEW201018
- AUTOCENTRE201042
- AUTOCENTRE10/2013N/A
- AFTONBLADET10/2016N/A
- TEKNIIKAN MAAILMA10/2016N/A
- TEKNIIKAN MAAILMA09/2016N/A
- TEKNIKENS VARLD09/2016N/A
- AFTONBLADET10/2017N/A
- AUTOCENTRE09/2017N/A
- VI BILAGARE10/2019N/A
Opony Sava Eskimo Ice
205/55 R16 94T- 67
- 67
Test
Bezpieczeństwo
- Hamowanie na suchej nawierzchni
- 4 / 10
- Hamowanie na mokrej nawierzchni
- 3.4 / 10
- Przyczepność na mokrej nawierzchni
- 7 / 10
- Akwaplaning
- 6.8 / 10
Oszczędność
- Żywotność
- Brak oceny
- Oszczędność paliwa
- 5.7 / 10
Komfort
- Absorbowanie wstrząsów
- 8.5 / 10
- Przyczepność
- 6.8 / 10
- Hałas toczenia
- 10 / 10
Śnieg
- Hamowanie na śniegu
- 7.7 / 10
- Przyspieszanie na śniegu
- 7.6 / 10
Lód
- Hamowanie na lodzie
- 4.5 / 10
- Przyspieszanie na lodzie
- 3.1 / 10
Właściwości
- Marka
- Sava
- Model
- Eskimo Ice
- Homologowana
- N/A
- Rodzaj pojazdu
- Samochód osobowy
- Styl jazdy
- UHP
- Sezon
- Nordyckie
- Kolcowane
- nie
- Do kolcowania
- tak
- 3PMSF
- tak
- Runflat
- nie
- Ekologiczne
- nie
- Asymetryczne
- nie
- Kierunkowe
- tak
- Z rantem ochronnym
- tak
- Seal
- nie
Opis produktu
- Opona nordycka z kolcami.
- Dobra relacja jakości do ceny.
- Trakcja i trzymanie się drogi na śniegu i lodzie.
Opona nordycka zaprojektowana dla szerokiej gamy pojazdów, Sava Eskimo Ice, zapewnia dobrą relację jakości do ceny.
Lód. System kolców, duża ilość lameli oraz specjalna mieszanka gumowa zapewniają dobrą trakcję oraz skuteczne hamowanie na lodzie.
Śnieg. Lamele oraz agresywny profil bieżnika zapewniają trakcję i przyczepność na śniegu.
Bezpieczeństwo. Skuteczne odprowadzanie roztopionego śniegu dzięki głębokim rowkom wzdłużnym.
Co to jest rezulteo SCORE?
Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.