- L'ARGUS03/2008N/A
- AUTO MOTOR UND SPORT07/2008N/A
- AUTO BILD ALLRAD20084
- AUTO ZEITUNG201013
- AUTO MOTOR UND SPORT201110
- AUTO BILD ALLRAD04/2013N/A
Test
Bezpieczeństwo
- Hamowanie na suchej nawierzchni
- 7.3 / 10
- Hamowanie na mokrej nawierzchni
- 6 / 10
- Przyczepność na mokrej nawierzchni
- 8.6 / 10
- Akwaplaning
- 9.3 / 10
Oszczędność
- Żywotność
- Brak oceny
- Oszczędność paliwa
- 5.3 / 10
Komfort
- Absorbowanie wstrząsów
- 8.2 / 10
- Przyczepność
- 9.5 / 10
- Hałas toczenia
- 10 / 10
Właściwości
- Marka
- Vredestein
- Model
- Ultrac SUV sessanta
- Homologowana
- N/A
- Rodzaj pojazdu
- 4x4
- Styl jazdy
- Sportowy
- Sezon
- Na lato
- Kolcowane
- nie
- Do kolcowania
- nie
- 3PMSF
- nie
- Runflat
- nie
- Ekologiczne
- nie
- Asymetryczne
- tak
- Kierunkowe
- nie
- Z rantem ochronnym
- tak
- Seal
- nie
Opis produktu
- Opona o niepowtarzalnym wyglądzie do SUV-ów o dużej mocy silnika.
- Stabilność i zdolność do przenoszenia większych obciążeń.
- Odporność na aquaplaning.
Opona Vredestein Ultrac SUV Sessanta to opona letnia do SUV-ów o dużej mocy silnika, zapewniająca dobre wrażenia z jazdy i agresywny wygląd w stylu Giugiaro Design.
Wytrzymałość. Opona Vredestein Ultrac SUV Sessanta charakteryzuje się dobrą stabilnością i zdolnością do przenoszenia większych obciążeń dzięki zastosowaniu dwuwarstwowego karkasu i mocnego opasania.
Właściwości jezdne. Szeroki bieżnik gwarantuje stabilność i trzymanie się drogi.
Przyczepność. Opona Vredestein Ultrac SUV Sessanta gwarantuje optymalny kontakt z jezdnią i natychmiastową reakcję na manewry kierownicy bez uszczerbku dla komfortu jazdy dzięki wykorzystaniu systemu HTS+ (Handling Tuned Sidewall). Dobre właściwości jezdne w zakręcie gwarantowane przez układ HTTC (Handling Tuned Tread Compound).
Bezpieczeństwo. Cztery szerokie podłużne rowki centralne szybko odprowadzają wodę spod opony, ograniczając ryzyko aquaplaningu.
Co to jest rezulteo SCORE?
Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.