- EVO10/2016N/A
- AUTO BILD SPORTSCARS04/2018N/A
- SPORT AUTO04/2019N/A
Test
Bezpieczeństwo
- Hamowanie na suchej nawierzchni
- 8.3 / 10
- Hamowanie na mokrej nawierzchni
- 8 / 10
- Przyczepność na mokrej nawierzchni
- 7.9 / 10
- Akwaplaning
- 6.4 / 10
Oszczędność
- Żywotność
- Brak oceny
- Oszczędność paliwa
- 5.3 / 10
Komfort
- Absorbowanie wstrząsów
- 7.6 / 10
- Przyczepność
- 9.4 / 10
- Hałas toczenia
- 8.4 / 10
Właściwości
- Marka
- Vredestein
- Model
- Ultrac Vorti R
- Homologowana
- N/A
- Rodzaj pojazdu
- Samochód osobowy
- Styl jazdy
- Sportowy
- Sezon
- Na lato
- Kolcowane
- nie
- Do kolcowania
- nie
- 3PMSF
- nie
- Runflat
- nie
- Ekologiczne
- nie
- Asymetryczne
- tak
- Kierunkowe
- nie
- Z rantem ochronnym
- tak
- Seal
- nie
Opis produktu
- Opona letnia do samochodów sportowych.
- Precyzja jazdy i stabilność.
- Lepsza przyczepność.
Opona letnia do najszybszych aut, Vredestein Ultrac Vorti R umożliwia sportową jazdę bez utraty stabilności nawet przy wysokich prędkościach.
Sportowy charakter. Sterowność i stabilność przy wysokiej prędkości dzięki szerszemu bieżnikowi oraz płaskiemu konturowi zapewnia lepszy kontakt z podłożem. Precyzja kierowania przy wysokiej prędkości dzięki optymalnej konfiguracji opony. Większa stabilność na zakrętach dzięki skośnym brzegom rowków.
Design. Sportowy i niepowtarzalny wygląd opracowany przez projektanta Giugiaro.
Bezpieczeństwo. Przyczepność gwarantowana w szerokim zakresie temperatur dzięki różnym aktywnym składnikom mieszanki gumowej. Lepsza przyczepność boczna za sprawą szerokich bloków barków zewnętrznych. Większa skuteczność chłodzenia dla lepszej przyczepności dzięki dodatkowym rowkom wzdłużnym oraz niskiemu oporowi powietrza opon tylnych.
Co to jest rezulteo SCORE?
Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.