- AFTONBLADET11/2009N/A
- AUTOCENTRE200942
- TEKNIIKAN MAAILMA201017
- AUTOREVIEW201018
- AUTOREVIEW201019
- AUTOCENTRE201042
- AFTONBLADET10/2011N/A
- TEKNIIKAN MAAILMA201117
- AUTOREVIEW201120
- AUTOCENTRE201144
- ZA RULEM10/2012N/A
- AUTOCENTRE201241
Test
Bezpieczeństwo
- Hamowanie na suchej nawierzchni
- 7.4 / 10
- Hamowanie na mokrej nawierzchni
- 4 / 10
- Przyczepność na mokrej nawierzchni
- 5.7 / 10
- Akwaplaning
- Brak oceny
Oszczędność
- Żywotność
- Brak oceny
- Oszczędność paliwa
- 3.3 / 10
Komfort
- Absorbowanie wstrząsów
- 7 / 10
- Przyczepność
- 5.7 / 10
- Hałas toczenia
- 5.4 / 10
Śnieg
- Hamowanie na śniegu
- 7.3 / 10
- Przyspieszanie na śniegu
- 7.5 / 10
Lód
- Hamowanie na lodzie
- 4 / 10
- Przyspieszanie na lodzie
- 3.8 / 10
Właściwości
- Marka
- Yokohama
- Model
- Ice Guard IG30
- Homologowana
- N/A
- Rodzaj pojazdu
- Samochód osobowy
- Styl jazdy
- UHP
- Sezon
- Nordyckie
- Kolcowane
- nie
- Do kolcowania
- nie
- 3PMSF
- nie
- Runflat
- nie
- Ekologiczne
- nie
- Asymetryczne
- nie
- Kierunkowe
- nie
- Z rantem ochronnym
- nie
- Seal
- nie
Opis produktu
- Opona nordycka bez kolców.
- Hamowanie na oblodzonej drodze.
- Trzymanie się drogi.
Opona nordycka przeznaczona do szerokiej gamy samochodów, Yokohama Ice Guard IG30 pozwala stawić czoła ekstremalnym warunkom zimowym.
Śnieg. Duże zagęszczenie lameli 3D zapewnia dobrą stabilność kierunkową. Ułożenie mieszanki gumowej w trzy centralne warstwy gwarantuje odpowiednią elastyczność w bardzo niskich temperaturach.
Bezpieczeństwo. Ograniczenie ryzyka aquaplaningu dzięki absorbowaniu przez mieszankę gumową warstwy wody znajdującej się na powierzchni lodu oraz usuwaniu wody i roztopionego śniegu przez rowki bieżnika. Skuteczne hamowanie na oblodzonej drodze.
Prowadzenie. Dobre trzymanie się drogi zarówno na suchej, jak i na mokrej nawierzchni.
Co to jest rezulteo SCORE?
Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.