- ZA RULEM10/2013N/A
- AUTOREVIEW201319
- AUTOCENTRE10/2014N/A
- AUTOREVIEW201419
Test
Bezpieczeństwo
- Hamowanie na suchej nawierzchni
- 5.3 / 10
- Hamowanie na mokrej nawierzchni
- 2 / 10
- Przyczepność na mokrej nawierzchni
- Brak oceny
- Akwaplaning
- Brak oceny
Oszczędność
- Żywotność
- Brak oceny
- Oszczędność paliwa
- 5.1 / 10
Komfort
- Absorbowanie wstrząsów
- 9 / 10
- Przyczepność
- Brak oceny
- Hałas toczenia
- 6.6 / 10
Śnieg
- Hamowanie na śniegu
- 6.9 / 10
- Przyspieszanie na śniegu
- 7 / 10
Lód
- Hamowanie na lodzie
- 5.6 / 10
- Przyspieszanie na lodzie
- 5.8 / 10
Właściwości
- Marka
- Yokohama
- Model
- Ice Guard IG50
- Homologowana
- N/A
- Rodzaj pojazdu
- Samochód osobowy
- Styl jazdy
- UHP
- Sezon
- Nordyckie
- Kolcowane
- nie
- Do kolcowania
- nie
- 3PMSF
- tak
- Runflat
- nie
- Ekologiczne
- nie
- Asymetryczne
- tak
- Kierunkowe
- nie
- Z rantem ochronnym
- nie
- Seal
- nie
Opis produktu
- Opony nordyckie bez kolców.
- Pełna kontrola nad pojazdem na oblodzonej nawierzchni.
- Lepsza trakcja na śniegu.
Ice Guard IG50 marki Yokohama to przeznaczone do różnych modeli samochodów opony zimowe bez kolców, które doskonale sprawdzą się na zaśnieżonych i oblodzonych drogach w krajach o surowym klimacie.
Oblodzenia. Specjalnie zaprojektowana rzeźba po wewnętrznej stronie bieżnika asymetrycznego zapewnia skuteczniejsze hamowanie na oblodzonej nawierzchni w porównaniu do standardowych opon. Lepsza wydajność na oblodzonej nawierzchni dzięki licznym lamelom na wewnętrznych klockach, długim rowkom bocznym i ukośnym mikrożłobieniom. Woda z topiącego się lodu wchłaniana jest przez mikroskopijne wgłębienia na twardych ściankach oraz specjalny żel dodany do mieszanki gumowej.
Śnieg. Boczne rowki po zewnętrznej stronie bieżnika i lamele 3D, które blokują klocki, znacznie ułatwiają poruszanie się po śniegu. Szerokie rowki umożliwiają sprawne usuwanie śniegu i błota pośniegowego.
Co to jest rezulteo SCORE?
Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.