- VI BILAGARE09/2022N/A
Opony Bridgestone Blizzak DM-V3
275/50 R21 113TTest
Bezpieczeństwo
- Hamowanie na suchej nawierzchni
- 10 / 10
- Hamowanie na mokrej nawierzchni
- 2 / 10
- Przyczepność na mokrej nawierzchni
- 7.7 / 10
- Akwaplaning
- 4.9 / 10
Oszczędność
- Żywotność
- Brak oceny
- Oszczędność paliwa
- 3.4 / 10
Komfort
- Absorbowanie wstrząsów
- Brak oceny
- Przyczepność
- 5.5 / 10
- Hałas toczenia
- 6.6 / 10
Śnieg
- Hamowanie na śniegu
- 7.9 / 10
- Przyspieszanie na śniegu
- 7.8 / 10
Lód
- Hamowanie na lodzie
- 4.6 / 10
- Przyspieszanie na lodzie
- 3.9 / 10
Właściwości
- Marka
- Bridgestone
- Model
- Blizzak DM-V3
- Homologowana
- N/A
- Rodzaj pojazdu
- 4x4
- Styl jazdy
- UHP
- Sezon
- Nordyckie
- Kolcowane
- nie
- Do kolcowania
- nie
- 3PMSF
- tak
- Runflat
- nie
- Ekologiczne
- nie
- Asymetryczne
- nie
- Kierunkowe
- nie
- Z rantem ochronnym
- nie
- Seal
- nie
Opis produktu
- Opony nordyckie bez kolców przeznaczone do SUV-ów.
- Skuteczne hamowanie na oblodzonej nawierzchni.
- Dłuższy przebieg.
Przeznaczone do SUV-ów opony nordyckie Bridgestone Blizzak DM-V3, opracowane z myślą o najtrudniejszych warunkach zimowych, charakteryzują się skuteczniejszym hamowaniem i wyższą trwałością w porównaniu do poprzedniego modelu.
Oblodzenia. Mieszanka gumowa opracowana w oparciu o innowacyjną technologię Active Multicell Compound II posiada mikroskopijne pory, które wchłaniają wodę spomiędzy oblodzonej nawierzchni i kół, zapewniając tym samym większą powierzchnię styku opony z podłożem. Pozwala to skrócić drogę hamowania o 9% w porównaniu do modelu Blizzak DM-V2.
Bezpieczeństwo. Ustawione pod różnymi kątami trójkątne klocki bieżnika zapewniają lepszą wydajność na zaśnieżonych i oblodzonych drogach. Wzdłużne żłobienia sprawnie odprowadzają wodę i błoto pośniegowe spod kół, ograniczając ryzyko poślizgu.
Trwałość. Lepsza powierzchnia styku z podłożem i mniejsze odkształcenia klocków gumowych pozwalają pokonać o 25% dłuższy dystans w porównaniu do poprzedniego modelu.
Co to jest rezulteo SCORE?
Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.