Opony Bridgestone Turanza EL400 RFT
- Opona całoroczna do samochodów o potężnych silnikach poruszających się po amerykańskich drogach.
- Kontrola nad autem zarówno na mokrej, jak i na suchej nawierzchni.
- Komfortowa jazda.
Opony Bridgestone Turanza EL400 RFT
- Opona całoroczna do samochodów o potężnych silnikach poruszających się po amerykańskich drogach.
- Kontrola nad autem zarówno na mokrej, jak i na suchej nawierzchni.
- Komfortowa jazda.
- Opona całoroczna do samochodów o potężnych silnikach poruszających się po amerykańskich drogach.
- Kontrola nad autem zarówno na mokrej, jak i na suchej nawierzchni.
- Komfortowa jazda.
Popularne rozmiary opon
Wybierz rozmiar
Właściwości
- Marka
- Bridgestone
- Model
- Turanza EL400 RFT
- Homologowana
- N/A
- Rodzaj pojazdu
- Samochód osobowy
- Styl jazdy
- UHP
- Sezon
- Całoroczne
- Kolcowane
- nie
- Do kolcowania
- nie
- 3PMSF
- nie
- Runflat
- tak
- Ekologiczne
- nie
- Asymetryczne
- nie
- Kierunkowe
- nie
- Z rantem ochronnym
- nie
- Seal
- nie
Opis produktu
Opona całoroczna do samochodów wyższej klasy oraz luksusowych limuzyn, Bridgestone Turanza EL400 została zaprojektowana z myślą o amerykańskich drogach i zapewnia trzymanie się drogi oraz wysoki komfort prowadzenia.
Właściwości jezdne. Zoptymalizowana przyczepność zarówno na mokrej jak i na suchej drodze za sprawą rysunku bieżnika. Lepsza stabilność toru jazdy na mokrej drodze dzięki mieszance gumowej z dodatkiem krzemionki. Skuteczne odprowadzaniu wody przez szerokie kanały przekłada się na większą odporność na ryzyko aquaplaningu.
Komfort. Niski poziom hałasu oraz doskonały komfort to zasługa technologii UNI-T, polegającej na optymalizacji 3 elementów: karkasu, stopki oraz bieżnika.
Co to jest rezulteo SCORE?
Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.