AUTOEXPRESS08/2008N/A
GUTE FAHRT03/2009N/A
TÜV SÜD07/2009N/A
AUTO BILD ALLRAD20094
AUTO ZEITUNG20099
ADAC03/2010N/A
AUTOCAR08/2010N/A
AUTOEXPRESS20101131
L'ARGUS20104235
AUTO MOTOR UND SPORT20107
AUTO BILD SPORTSCARS04/2011N/A
AUTO ZEITUNG20115
AUTO MOTOR UND SPORT20117
AUTO MOTOR UND SPORT20127
![SP Sport Maxx TT MO](https://static.rezulteo.com/img/tyre_l150/06041_FullViewPngRzStudio.png)
![Dunlop](https://static.rezulteo.com/img/PatternBrand/dunlop.png)
Opony Dunlop SP Sport Maxx TT MO
- Opona do samochodów supersportowych.
- Precyzja prowadzenia.
- Wyjątkowa chwytność.
![SP Sport Maxx TT MO](https://static.rezulteo.com/img/tyre_l70/06041_FullViewPngRzStudio.png)
![Dunlop](https://static.rezulteo.com/img/PatternBrand/dunlop.png)
Opony Dunlop SP Sport Maxx TT MO
- Opona do samochodów supersportowych.
- Precyzja prowadzenia.
- Wyjątkowa chwytność.
- Opona do samochodów supersportowych.
- Precyzja prowadzenia.
- Wyjątkowa chwytność.
Popularne rozmiary opon
Wybierz rozmiar
Test
Bezpieczeństwo
- Hamowanie na suchej nawierzchni
- 8.3 / 10
- Hamowanie na mokrej nawierzchni
- 7.6 / 10
- Przyczepność na mokrej nawierzchni
- 9.2 / 10
- Akwaplaning
- 8.5 / 10
Oszczędność
- Żywotność
- 7.3 / 10
- Oszczędność paliwa
- 5 / 10
Komfort
- Absorbowanie wstrząsów
- 7 / 10
- Przyczepność
- 9.5 / 10
- Hałas toczenia
- 7.4 / 10
Właściwości
- Marka
- Dunlop
- Model
- SP Sport Maxx TT MO
- Homologowana
- MERCEDES
- Rodzaj pojazdu
- Samochód osobowy
- Styl jazdy
- Sportowy
- Sezon
- Na lato
- Kolcowane
- nie
- Do kolcowania
- nie
- 3PMSF
- nie
- Runflat
- nie
- Ekologiczne
- nie
- Asymetryczne
- tak
- Kierunkowe
- nie
- Z rantem ochronnym
- tak
- Seal
- nie
Opis produktu
Opona Dunlop SP Sport Maxx TT to opona o ultrawysokich parametrach wykorzystująca innowacyjne tworzywa i dostarczająca jeszcze silniejszych doznań podczas prowadzenia.
Nowa opona Dunlop SP Sport Maxx TT to opona klasy premium zaprojektowana dla zapewnienia bardzo wysokich parametrów dzięki zastosowaniu innowacyjnych tworzyw, takich jak Kevlar® i gumy z mikrocząsteczkami. Wykorzystano w niej również Touch Technologię stosowaną w oponach do samochodów wyścigowych.
Właściwości jezdne. Lepsze wyczucie drogi i precyzja prowadzenia.
Trzymanie się drogi. Doskonałe trzymanie się drogi zarówno na nawierzchni suchej, jak i mokrej.
Przyczepność. Lepsza stabilność w zakręcie i precyzja prowadzenia dzięki bardziej płaskiemu profilowi; strefa kontaktu opony z podłożem większa i bardziej kwadratowa.
Bezpieczeństwo. Lepsze parametry hamowania na nawierzchni suchej i mokrej, bardzo dobra odporność na aquaplaning.
Co to jest rezulteo SCORE?
Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.