1. Strona główna
  2. chevronMarki opon samochodowych
  3. chevronYokohama
  4. chevronIce Guard IG50 Plus
Ice Guard IG50 Plus
Yokohama

Opony Yokohama Ice Guard IG50 Plus

Nordyckie
  • Opona nordycka bez kolców.
  • Optymalna przyczepność podczas gołoledzi.
  • Trwałe osiągi.

 

Ice Guard IG50 Plus
Yokohama

Opony Yokohama Ice Guard IG50 Plus

Nordyckie
  • Opona nordycka bez kolców.
  • Optymalna przyczepność podczas gołoledzi.
  • Trwałe osiągi.

 

Standard
47
rezulteoSCORE
47
rezulteoSCORE
Standard
  • Opona nordycka bez kolców.
  • Optymalna przyczepność podczas gołoledzi.
  • Trwałe osiągi.

 

Czytaj więcej
Wpisz rozmiar opon
chevron

Wybierz rozmiar

Zobacz więcej opon Yokohama
chevron

Test

Bezpieczeństwo

Brak oceny
Hamowanie na suchej nawierzchni
3.7 / 10
Hamowanie na mokrej nawierzchni
2 / 10
Przyczepność na mokrej nawierzchni
3.7 / 10
Akwaplaning
7.3 / 10

Oszczędność

Brak oceny
Żywotność
Brak oceny
Oszczędność paliwa
5.1 / 10

Komfort

Absorbowanie wstrząsów
8 / 10
Przyczepność
6 / 10
Hałas toczenia
6.6 / 10

Śnieg

Hamowanie na śniegu
6.4 / 10
Przyspieszanie na śniegu
7.7 / 10

Lód

Brak oceny
Hamowanie na lodzie
5 / 10
Przyspieszanie na lodzie
2.2 / 10

Właściwości

Marka
Yokohama
Model
Ice Guard IG50 Plus
Homologowana
N/A
Rodzaj pojazdu
Samochód osobowy
Styl jazdy
UHP
Sezon
Nordyckie
Kolcowane
nie
Do kolcowania
nie
3PMSF
tak
Runflat
nie
Ekologiczne
nie
Asymetryczne
tak
Kierunkowe
nie
Z rantem ochronnym
nie
Seal
nie

Opis produktu

Przeznaczona do szerokiej gamy samochodów, opona zimowa bez kolców Yokohama Ice Guard IG50 Plus została zaprojektowana pod kątem większego bezpieczeństwa na oblodzonych lub ośnieżonych drogach krajów nordyckich.

Gołoledź. Udoskonalone osiągi na oblodzonych drogach względem modelu Ice Guard 30 dzięki mieszance gumowej „Super Water Absorptive Compound”. Guma z mikro zagłębieniami oraz chłonnym białym żelem wchłaniają powstający na lodzie film wodny powodujący poślizg i tym samym lepiej przywiera do nawierzchni Przyczepność na lodzie została poprawiona dzięki asymetrycznej wewnętrznej części bieżnika z licznymi lamelami.
Zachowanie na śniegu. Zoptymalizowana trakcja dzięki głębokim rowkom bocznym, które zapewniają przyczepność na śniegu. Lepsza trakcja dzięki dwóm rodzajom lameli 3D, które zapobiegają odkształcaniu się gumy, zwiększając liczbę wgryzających się w śnieg krawędzi.

KrajeŹródłoDataNumer
  • SEAFTONBLADET10/2016N/A
  • FITEKNIIKAN MAAILMA09/2016N/A
  • SETEKNIKENS VARLD09/2016N/A

Co to jest rezulteo SCORE?

Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.

Dowiedz się więcej