- AFTONBLADET10/2016N/A
- TEKNIIKAN MAAILMA09/2016N/A
- TEKNIKENS VARLD09/2016N/A
Test
Bezpieczeństwo
- Hamowanie na suchej nawierzchni
- 3.7 / 10
- Hamowanie na mokrej nawierzchni
- 2 / 10
- Przyczepność na mokrej nawierzchni
- 3.7 / 10
- Akwaplaning
- 7.3 / 10
Oszczędność
- Żywotność
- Brak oceny
- Oszczędność paliwa
- 5.1 / 10
Komfort
- Absorbowanie wstrząsów
- 8 / 10
- Przyczepność
- 6 / 10
- Hałas toczenia
- 6.6 / 10
Śnieg
- Hamowanie na śniegu
- 6.4 / 10
- Przyspieszanie na śniegu
- 7.7 / 10
Lód
- Hamowanie na lodzie
- 5 / 10
- Przyspieszanie na lodzie
- 2.2 / 10
Właściwości
- Marka
- Yokohama
- Model
- Ice Guard IG50 Plus
- Homologowana
- N/A
- Rodzaj pojazdu
- Samochód osobowy
- Styl jazdy
- UHP
- Sezon
- Nordyckie
- Kolcowane
- nie
- Do kolcowania
- nie
- 3PMSF
- tak
- Runflat
- nie
- Ekologiczne
- nie
- Asymetryczne
- tak
- Kierunkowe
- nie
- Z rantem ochronnym
- nie
- Seal
- nie
Opis produktu
- Opona nordycka bez kolców.
- Optymalna przyczepność podczas gołoledzi.
- Trwałe osiągi.
Przeznaczona do szerokiej gamy samochodów, opona zimowa bez kolców Yokohama Ice Guard IG50 Plus została zaprojektowana pod kątem większego bezpieczeństwa na oblodzonych lub ośnieżonych drogach krajów nordyckich.
Gołoledź. Udoskonalone osiągi na oblodzonych drogach względem modelu Ice Guard 30 dzięki mieszance gumowej „Super Water Absorptive Compound”. Guma z mikro zagłębieniami oraz chłonnym białym żelem wchłaniają powstający na lodzie film wodny powodujący poślizg i tym samym lepiej przywiera do nawierzchni Przyczepność na lodzie została poprawiona dzięki asymetrycznej wewnętrznej części bieżnika z licznymi lamelami.
Zachowanie na śniegu. Zoptymalizowana trakcja dzięki głębokim rowkom bocznym, które zapewniają przyczepność na śniegu. Lepsza trakcja dzięki dwóm rodzajom lameli 3D, które zapobiegają odkształcaniu się gumy, zwiększając liczbę wgryzających się w śnieg krawędzi.
Co to jest rezulteo SCORE?
Podstawowe parametry użytkowe opon ocenia się w 3 kategoriach: oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Końcową ocenę (rezulteo SCORE) wylicza się przy użyciu stosownych współczynników. W przypadku opon zimowych, oprócz powyższych trzech kryteriów dodatkowo brane są pod uwagę oceny zachowania na oblodzonej i zaśnieżonej nawierzchni. Współczynnik oblicza się w zależności od klasy opon: ekonomicznej, wysokowydajnej, sportowej.